واژه مرد

راستی مرد واژه نیستم درد واژه دارم

واژه مرد

راستی مرد واژه نیستم درد واژه دارم

سرزمین...

 

سرزمین من    دلبندم

جایی میان بازوان توست

                           وباور کن

                                  که در این گستره ی کیهانی

                                                         جایی پهناورتر از سرزمین من نیست

()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()

نظرات 6 + ارسال نظر
جهان چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:52 ق.ظ

ممد تو خجالت نمی کشیک؟
من ۱۳۸۵ بار زنگ زدم، یا خونه نیستی یا بیرونی.
لااقل یه کم خجالت بکش.
چرا موباعیلت رو وصل نمی کنی؟
زنگ بزن.


جهان دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:11 ب.ظ

سلام. مطلب تازه منو برو بخون.

سر تیلم

جهان دوشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:23 ب.ظ

تو مرده‌ای ممد.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:57 ب.ظ

دنیا خیلی با حاله. مرسی که زیبایی هاشو میبینی.من هم سخت میهن پرستم.سرزمین من ........

سایه جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:27 ب.ظ

سلام ممد جان.من حس ناسیونالیستی تو را تحسین میکنم.هوای سرزمینت رو داشته باش .سلام منو بهش برسون.سال خوبی داشته باشید.

0mid سه‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:26 ب.ظ

tanha sarzamini ke koshte shodan dar rahash be kalemeye shahid mana mibakhshad

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد