واژه مرد

راستی مرد واژه نیستم درد واژه دارم

واژه مرد

راستی مرد واژه نیستم درد واژه دارم

۸۷

 

عید واسه خیلی ها شادیه٬ واسه بعضی هام غم ٬واسه بعضی ها تکرار خاطرات پیروزی های پارساله و واسه خیلی هام حسرت روز های از دست رفته٬ یکی هم می شناسم که عید امسال رو تصمیم گرفته تغییر کنه و هیش کی رو تحویل نگیره طوری که می ترسم اینجوری پیش بره همه از تحویل نگرفتنش دق کنن. ولی بعید می دونم موفق بشه ٬زور بیخودیه.

ولی از این حرفها گذشته عید امسال برای من که هیییییییییییچ معنی خاصی نداره٬

حداقل عید شما مبارک. 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:36 ق.ظ

سلام ممد.
خوبی؟
دلم برات خیلی تنگ شده. امیدوارم فقط خوب باشی. تمام مشکلات دیگه قابل حله. دلم می‌خواد بیام ببینمت ولی افسوس که هفت تا دریا میون ما فاصله افتاده.
دیدی گفتم عوض میشم اره شروع کردم به عوض شدن. دارم اضافیای زندگیمو می ریزم دور. می خوام راحت شم به جون تو. می چسبم به همین دنیای کوچک خودم. آره دارم عوض می‌شم.
از یدل چه خبر؟ حالش خوبه؟

جهانا !‌ ملال از تو دارم
ملالی که آغاز و پایان ندارد
ملالی که سامان نگیرد
ملالی که درمان ندارد
تو زین پیش ، زیباتر از حال بودی
دریغا که امروز ، دیگر نه آنی

[ بدون نام ] چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:28 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد