واژه مرد

راستی مرد واژه نیستم درد واژه دارم

واژه مرد

راستی مرد واژه نیستم درد واژه دارم

منظور؟

 

 

-من زورم اینه

 

تو زورت چیه؟

 

-منظورت چیه من زورم چیه؟

 

-منظورم اینه تو زورت اینه؟

 

 

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:31 ب.ظ

منزورم بعضا صدا میدهد
به من بگوئید چه کنم۱

جهان سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:22 ب.ظ

منظورت چیه ممد؟غربت گنوت کرده؟

حدیث دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:07 ب.ظ

سلام ممد جان .خوبین؟دخترت چطوره؟

جهام شنبه 6 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:36 ق.ظ http://hamsaye1.blogsky.com/

سلام ممد.
بی زحمت یه سری به وبلاگ من هم بده.

صفا چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 07:41 ب.ظ http://www.bazarangoo.blogfa.com

سلام کاکا خوبی رو خط که نمیای جواب آف هم نمیدی گفتم هم سری به خاطرات آنا خانم بزنم که شبی خیلی زحمت کشیدم براش یعنی کشیدیم براش -دلم برات تنگ شده محمد اقا ولی نمیتونم زنگ بزنم چون مسل گند بار ادم می فرمایی تو که نمیدونی من چه بد بختی از دست بپی دارم میکشم -تو خونه(لارته لارت خوابیده)مریضه لهبوزه دکتر هم نمیاد تو انتظار داری ببرمش وکالت ازش بگیرم من بیشتر از تو تو فکرشم از رحیم بپرس بهت میگه-
خلاصه اینجوووریاست دیه بگو -من همن الان ۱۲ روزی میشه تقریبا اومدم عسلویه کار و بدبختی -نوکرتم بای سر به بلاگ جدیدم بزن

عبدی دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 02:27 ب.ظ

زور نزن توظورت حرف نداشت یاد کتاب کلاغ از خوشحالی در پوست خود نمی گنجشک افتادم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد