واژه مرد

راستی مرد واژه نیستم درد واژه دارم

واژه مرد

راستی مرد واژه نیستم درد واژه دارم

رضایت نامه

 

 

ممنونم

از همه ثانیه هایی که مرا راه برده اند

از همه دقیقه هایی که با من زندگی کرده اند

از همه ساعاتی که مرا که تحمل کرده اند

ممنونم

از همه روزها هفته ها ماه ها فصلها

و از همه سالها ممنونم

بخاطر خاطراتی که با من تقسیم کرده اند

ممنونم از خواب

           از شراب

و

ممنونم از  تو

                     بخاطر همه چیز

 

نظرات 4 + ارسال نظر
farshid پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:12 ق.ظ http://farshidx.blogsky.com/

اقتضای این زمان جام می ام را کاپ کرد
ذهن در هم رفته ام وبلاگ من را آپ کرد!

سلام به شما دوست خوب محمد عزیز


امروز آپم وقت کردی بهم سر بزن
به امید دیدار

مهدی جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:16 ب.ظ

محمد جان عزیز
ممنونم که خاک عزیز وطن را
شجاعانه
از وجود منحوص و نکبتت پاک کرده و جلای وطن کردی
ولی چقدر دلم برایت تنگ شده
عزیزم!

مهدی جان
لطفا دلت برای وطن نسوزد
و برای من هم تنگ نشود دلت
ولی خواهشا منحوس را درست بنویس

سایه دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:06 ق.ظ

ممنون باش از شراب وشعر و قلبی که وطن توست.

ممنونم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:26 ق.ظ

باش تا عوضت کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد