واژه مرد

راستی مرد واژه نیستم درد واژه دارم

واژه مرد

راستی مرد واژه نیستم درد واژه دارم

belief

  I will never never

believe in

dogs and tears of women 

نظرات 3 + ارسال نظر
yadollah karimi nejad دوشنبه 14 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 08:47 ب.ظ

کارزیبایی کردید.لطف کنیدبه وب سایتتان ادبیات انگلیسی وهمچنین معرفی شاعران ونویسندگان بزرگ جهان نیزاضافه کنید.واگرتوانستید مطالبی در زمینه موسیقی ویادگیری زبان انگلیسی اضافه نمایید که مطمئن هستم یکی از پرطرفدارترین سایتهای اینترنتی خواهدبود.موفق وپیروزباشید.........یدی

جهان چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 11:49 ق.ظ http://hamsaye1.blogsky.com

آغاز به کار وبلاگ زیبایتان را تبریک عرض می کنم.از همین ابتدا مشخص است که هنر را و زیبایی را پاس داشته اید.
پایا باشید و مستدام.
از خودت هم بنویس.به وبلاگ من هم سر بزن.

محمد دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 10:44 ق.ظ

کم کم داری ادم میشی.زیباست همیشه باش مانند شانه هایت که همیشه همدم لحضه های تنهایی من بوده وخواهد بود.دوستت دارم ای درخت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد